Thursday, October 4, 2012

veil nikah dan bertandang


Kalau anda baca entry saya yang terdahulu, anda mungkin perasan saya ni ratu recycle
Kalau boleh semua pun nak recysle.
untuk tudung, saya dah pening kepala nak pakai tudung macam mana untuk reception
dahla saya memang nak berjimat habis habisan untuk bertandang.
Saya pakai sahaja balik tudung dan veil nikah saya.
Cuba tgk gambar. Masih nampak berbeza kan?




untuk nikah saya letak bling bilng kat tepi tudung tu,



Untuk majlis bertandang pula saya gantikan dengan tiara ala ala ratu greece gitu.
Bila tgk balik gambar, tak sangka pula memang nampak berbeza,
mungkin ditambah dengan style makeup yang lain, serta baju yang lain.
Untuk kasut pun saya guna je balik kasut nikah. hihi.
Kasut tu free gift dari rico.
jadi, untuk b2b di luar sana, tak perlu ada sampai 3 kasut, ataupun 3 veil.
pelbagaikan gaya dengan apa yang ada, anda masih boleh nampak berbeza. =)

No comments: